Serenade

Jaarlijks brengt onze vereniging diverse muzikale serenades.

Zie hieronder een overzicht van de diverse gelegenheden waarbij we een muzikale hulde brengen.

Als u hiervoor in aanmerking komt, kunt u contact opnemen met een van onze bestuursleden.

• Voorheen bracht onze harmonie een serenade bij het 50/60- jarig huwelijk van een in Heusden woonachtig echtpaar. Vanaf 2016 krijgen deze paren een uitnodiging voor het goudenparenconcert wat jaarlijks in januari of februari georganiseerd wordt. De vereniging is niet altijd op de hoogte van elke feestelijke gebeurtenis. Daarom verzoeken wij de familie om contact op te nemen met een bestuurslid, zodat het gouden of diamanten paar een persoonlijke uitnodiging hiervoor krijgt.
  • Op verzoek  van  een Heusdense sportclub bij kampioenschappen van  het eerste team. Dit gebeurt in overleg met het betreffende bestuur.
  • Op verzoek van een jubilerende Heusdense vereniging.
  • Bij een (jubileum) huwelijk van een lid van de vereniging.
  • Op de prinsenreceptie van C.V. De Peelvrujters als de  gekozen prins lid is van onze vereniging.
  • Bij een bijzondere gebeurtenis in Heusden. Opluisteren van een bijzondere gebeurtenis gebeurt altijd in overleg met het bestuur van onze vereniging.