Opleidingen

Blokfluitles – AMV
Als beginnend muzikant kun je een blokfluitcursus, Algemene Muzikale Vorming, volgen bij onze vereniging. Spelenderwijs maak je kennis met ritmes en het notenschrift. Door blokfluit te spelen worden de motoriek en het muzikale gehoor ontwikkeld zodat er een goede basis ontstaat om een instrument te bespelen. De blokfluitlessen worden geven door Tjeu Snoek, dirigent van het A-orkest. Het tijdstip en de dag worden gekozen in overleg met de docent. De lessen worden gegeven in het ‘Hart van Heuze’.

Slagwerkles
Leerlingen die kiezen voor slagwerk zijn niet verplicht eerst een blokfluitcursus te volgen.

De blokfluitles, AMV-opleiding, van onze vereniging is uitsluitend bedoeld voor leerlingen die een instrument willen bespelen dat binnen onze vereniging past.

Na ongeveer een jaar kan gestart worden met de opleiding op het blaas- of slagwerkinstrument waar de voorkeur naar uit gaat.
De lessen zijn wekelijks (met uitzondering van de schoolvakanties) en worden gegeven door vakdocenten.

Voor meer informatie en aanmelden:  leerlingen@harmonieheusden.nl.

Bekijk ook: Leden in landelijke muziekmethode voor basisscholen