Projectzangers en -zangeressen gezocht

15 december 2021

Op 8 en 9 juli 2022 presenteert Harmonie St. Antonius haar Top 100 Heuze concerten. Voor deze concerten zoeken we enthousiaste zangers en zangeressen voor het projectkoor. Je werkt in een aantal repetities samen toe naar het concert.

Ben je 15 jaar of ouder, vind je het leuk om te zingen, houd je van gezelligheid en heb je binding met Heusden (wonen, werken, geboren, Heusdense vrienden of familie of lid van een Heusdense vereniging)? Geef je dan snel op!

Aanmelden kan door voor 8 januari 2022 een mail te sturen met je naam, telefoonnummer en stemtype (sopraan, mezzo, alt, tenor, bariton, bas, weet ik niet) naar info@harmonieheusden.nl.

Heb je vragen? Lees de veel gestelde vragen of bel of app Arie Berkers op tel. 06-53288655. Na je aanmelding ontvang je een e-mail met verdere informatie voor je auditie.