Goudenparenconcert 2020

12 februari 2020

Op zaterdag 1 februari hebben we voor de vierde keer ons goudenparenconcert gehouden. In Hart van Heuze hebben we twaalf gouden paren en één diamanten bruidspaar in het zonnetje gezet. Ook diens families waren aanwezig in de feestelijk aangeklede zaal. De rode draad werd gevormd door een presentatie die het publiek meenam naar gebeurtenissen in de wereld en in Nederland van vijftig en zestig jaar geleden en naar de persoonlijke verhalen van de echtparen. Optredens waren er van het A-orkest o.l.v. Tjeu Snoek, de slagwerkgroep o.l.v. Paul Gubbels en de showgroep o.l.v. Brenda van Rooij.

De gouden paren waren: echtpaar Van den Heuvel-Vlemmix, echtpaar Van Gaal-Verstappen, echtpaar Lagarde, echtpaar Hoeben, echtpaar Van den Boom-Scheepers, echtpaar Waals-Wijnen, echtpaar Van den Broek, echtpaar Hoefnagels-Madou, echtpaar Klein Zieverink-Donkers, echtpaar Van Meel-Verberne, echtpaar Van Bussel-Damen en echtpaar Deelen-Madou. Het echtpaar Aarts-Van Bussel vormde het diamanten stel.

Foto’s zijn te bezichtigen door hier te klikken.