Gouden Paren Concert 2019

2 februari 2019

Op zaterdag 2 februari 2019 organiseerden we voor de derde keer het Goudenparenconcert in Hart van Heuze. In een feestelijk aangeklede zaal werd voor zes gouden en twee diamanten bruidsparen de rode loper uitgerold.

Bijgestaan door familie en vrienden genoten de jubilerende paren van optredens van de slagwerkgroep, de showgroep, de jeugdmajorettegroep en het A-orkest van de harmonie. Ook zong Ellis Kuijpers het nummer Mother Earth van Within Temptation en I dreamed a dream uit de musical Les Misérables.

Verder gingen de aanwezigen via een presentatie vijftig of zestig jaar terug in de tijd. Met gebeurtenissen die toen in het land, maar vooral ook in Heusden actueel waren. De gouden bruidsparen zijn Klein Zieverink-Smits, Lenders-van Bommel, Leenders-Deelen, Kanters-van den Einden, Hoefnagels-Beelen en Koppens-Maas. En de diamanten bruidsparen: Driessen-Haasen en Van Heugten-Raijmakers.

Fotos zijn te bewonderen in het album.