Eindejaarsconcert 2018

16 december 2018

Op zondag 16 december hielden we ons jaarlijkse eindejaarsconcert in Hart van Heuze. Tijdens dit concert werd Irene Nijssen-Meulendijks gehuldigd vanwege haar tien jarig lidmaatschap bij de majorettes en showgroep.

Irene heeft in haar basisschooljaren onderdeel uitgemaakt van de jeugdmajorettes en is in 2014 weer teruggekomen, ditmaal bij de showgroep. Ze kreeg een insigne en een oorkonde van de Brabantse Bond voor Muziekverenigingen overhandigd van voorzitter Bart Wijnen. Daarnaast werd ook Tjeu Snoek in het zonnetje gezet, omdat hij al dertig jaar dirigent is van het harmonieorkest.

De slagwerkgroep, de showgroep en het A-orkest traden deze ochtend op en lieten het publiek en elkaar genieten van muziek, zang en dans.

Voor fotos kijk eens in het album.