Kleurrijk jeugdconcert

2 juli 2018

Onze jeugdmuzikanten gaven op zondag 1 juli twee maal een concert getiteld ‘Wij houden van Oranje’. Het werd een hele bijzondere happening voor jong en oud, waarbij de jeugdige deelnemers zich op een leuke, originele wijze presenteerden op het gebied van muziek, zang en dans. Alle 65 jeugdleden zorgden ervoor dat Hart van Heuze helemaal oranje kleurde.

Natuurlijk is het een teleurstelling dat het Nederlands voetbalelftal niet deelneemt aan het WK voetbal. Moeten we daarom maar bij de pakken neer gaan zitten? Zouden we het kwijtgeraakte oranjegevoel weer terug kunnen vinden? Dat was de strekking van de anderhalf uur durende voorstelling. De WK-leeuw, in de persoon van Tomy Klein Zieverink, liet samen met de jeugdleden van de vereniging zien, dat er naast voetbal nog veel meer sporten zijn waar je een oranjegevoel van kunt krijgen.

Deelnemers: B-orkest, blokfluiters en leerlingen o.l.v. Tjeu Snoek, jeugdslagwerkers o.l.v. Paul Gubbels en jeugdmajorettes o.l.v. Marlies en Simone Vervoordeldonk.

Even terugkijken aan de hand van foto’s? Neem een kijkje in het fotoalbum.