Rabo Clubkas Campagne 2018

5 april 2018

De Rabo Club Kascampagne gaat wederom van start!

Rabobank Peelland Zuid hecht veel waarde aan lokale leefbaarheid en levert hier met de Rabo Clubkas Campagne een mooie bijdrage aan. Van 5 april tot en met 30 april kan er gestemd worden. Elk lid mag vijf stemmen uitbrengen, waarvan één stem aan dezelfde vereniging.

Wij van harmonie St. Antonius hopen van harte dat u een stem gunt aan onze vereniging.

De bijdrage van vorig jaar hebben wij besteed aan muziekles voor de jeugd. Ook dit jaar hopen wij mede dankzij uw stem voor ons een mooie bijdrage te kunnen ontvangen en dit weer te besteden aan onze Heusdense jeugd.

Informeer ook eens bij familie, vrienden en kennissen. Het zou geweldig zijn als onze vereniging ook op hun stem kan rekenen. Stemmen kan alleen via de computer; dat is voor opa’s en oma’s vaak wat moeilijker. Wellicht kunnen jullie hen daarbij helpen. Laat geen stemmen onbenut!

We hebben een leuk filmpje gemaakt ter promotie en op onze facebookpagina geplaatst. Klik hier!

In ieder geval alvast bedankt voor uw ondersteuning!

Namens het bestuur en leden Harmonie St. Antonius, Asten-Heusden