Geslaagd 2e Goudenparenconcert

7 februari 2018

Harmonie St. Antonius hield op zaterdag 3 februari het tweede Goudenparenconcert.

Voor negen gouden bruidsparen werd bij Hart van Heuze de rode loper uitgerold. De bruidsparen werden naar een feestelijk aangeklede zaal begeleid.

Een voor een werden de bruidsparen persoonlijk toegesproken door de voorzitter. Middels een presentatie gingen ze vijftig jaar terug in de tijd met gebeurtenissen die toen in het land, maar vooral in Heusden, actueel waren.

Er waren optredens van de slagwerkgroep, de showgroep en het A-orkest begeleid door zang.

De gouden bruidsparen waren de echtparen Koppens-van Doorn, Verberne-Triepels, Sleutels-Nijssen, Cortooms-Snijders, Verberne-Vervoordeldonk, Leenders-Cuppen, Coolen-Berkers, Kursten-Slegers en Loomans-van Bussel.

Zie fotoalbum