Rabo Clubkas Campagne

4 april 2017

De Rabo Clubkas Campagne gaat wederom van start.

Beste leden, ouders, rustende leden, ereleden, leerlingen, commissarissen, vrijwilligers en oud-leden van Harmonie St. Antonius

Rabobank Peelland Zuid hecht veel waarde aan lokale leefbaarheid en levert met de clubkas Campagne hier mooie een bijdrage aan.

Bent u lid van Rabo Peelland Zuid, dan wordt u persoonlijk uitgenodigd om 5 stemmen uit te brengen. Anders dan andere jaren mag u dit jaar maar 1 stem aan een en dezelfde vereniging geven. De waarde van uw stem wordt achteraf bepaald. Rabobank Peelland Zuid stelt het bedrag van € 275.000 beschikbaar voor de Clubkas Campagne. Dit gehele bedrag wordt gedeeld door het totale aantal uitgebrachte stemmen.

Wij van harmonie St. Antonius hopen van harte dat u een stem gunt aan onze vereniging.

De bijdrage van vorig jaar hebben wij besteed aan muziekles op onze basisschool. Ook dit jaar hopen wij door uw gegunde stem aan ons een mooie bijdrage te kunnen ontvangen en dit weer te besteden aan onze Heusdense jeugd.

Informeer ook eens bij familie, vrienden en kennissen. Het zou geweldig zijn als onze vereniging ook op hun stem kan rekenen.

Stemmen kan vanaf 6 april t/m 30 april.

Voor onze jeugdige leden: stemmen kan alleen via de computer, dat is voor opa’s en oma’s vaak wat moeilijker. Wellicht kunnen jullie hen daarbij helpen.

De Rabobank wil een mooi bedrag aan geld verdelen dus laten we proberen dat alle stemmen benut worden.

In ieder geval alvast bedankt voor uw ondersteuning!

Namens het bestuur en leden harmonie St. Antonius, Asten-Heusden