Rabo Clubkascampagne 2016

23 september 2016

Rabobank Peelland Zuid is een coöperatie. De letterlijke betekenis van dit woord is samenwerken, elkaar vooruit helpen. Zo steunt de Rabobank ook het verenigingsleven al verschillende jaren onder andere via de RABO CLUBKAS CAMPAGNE.

Deze campagne gaat wederom van start!
Zonder dat u het in uw eigen beurs voelt kunt u onze vereniging financieel steunen door het uitbrengen van uw stem.
De stemmen vertegenwoordigen dit jaar een waarde van €3.75.
Elk Rabobank lid mag weer vijf stemmen uitbrengen, maximaal 2 aan een zelfde vereniging.

Voor het uitbrengen van uw stemmen heeft u een stemcode nodig. Alle Rabobank-leden hebben voor de stemperiode een persoonlijke ansichtkaart met een unieke stemcode ontvangen. U kunt uw stemmen uitbrengen vanaf donderdag 6 oktober tot en met maandag 17 oktober op: www.rabobank.nl/peellandzuid

Wij als harmonie kunnen uw sponsoring heel goed gebruiken voor onze opleidingen voor onze jeugdige leden. Met uw medewerking kunnen wij de lesgelden zo laag drempelig mogelijk houden, zodat iedereen een kans heeft om muzieklessen te gaan volgen.

Bent U lid van de Rabobank dan hopen wij van harmonie St. Antonius van harte dat u, uw stem(men) gebruikt, en er ook 1 of 2 gunt aan onze vereniging. Informeer ook eens bij familie, vrienden en kennissen of zij ook lid zijn van Rabobank Peelland Zuid. Het zou geweldig zijn als onze vereniging ook op hun stem(men) kan rekenen.

Voor onze jeugdige leden: stemmen kan alleen via de computer, dat is voor opa’s en oma’s vaak wat moeilijker. Wellicht kunnen jullie hen daarbij helpen. De Rabobank wil een mooi bedrag aan geld verdelen dus laten we proberen dat alle stemmen benut worden.

In ieder geval alvast bedankt voor uw ondersteuning!

Namens het bestuur en leden harmonie St. Antonius, Asten-Heusden