Ik neem je mee! 17-4-2016

12 maart 2016

Harmonie Sint Antonius presenteert IK NEEM JE MEE!

Een gezellig middagje uit naar populaire attracties. Dat is het thema van het Jeugdconcert uitgevoerd door alle jeugdleden van Harmonie St. Antonius. Het Jeugdconcert wordt net als het Groot Sinterklaasconcert weer een bijzondere happening, waarbij de jeugdige deelnemers zich op een leuke, originele wijze presenteren op het gebied van muziek, zang en dans.
Er worden op zondag 17 april 2 voorstellingen gegeven. De eerste start om 13:30 uur en de tweede om 16:00 uur.

De entree bedraagt € 5,00 per persoon en is inclusief een consumptie. Voor kinderen tot zes jaar zijn er gratis kinderkaartjes verkrijgbaar. Er zijn alleen zitplaatsen. Er zijn voor beide voorstellingen nog enkele kaartjes beschikbaar.

Zolang de voorraad strekt kun je nog

• Kaartjes kopen bij De Spar Maas, Vorstermansplein, Heusden  t/m zaterdag 16 april.
  • Of kaartjes reserveren via ons mailadres: harmonieantoniusheusden@hotmail.com
  • Verder kunnen er nog kaartjes gekocht worden aan de kassa op zondag 17 april mits de voorstellingen niet zijn uitverkocht.