Uitwisselingsconcert 13 november 2015

10 november 2015

Beste muziekvrienden,

Het A-orkest van onze vereniging gaat op 28 november aanstaande op concours in de Schalm in Veldhoven.

Hier gaat een hele voorbereiding aan vooraf. Niet alleen vele repetities, maar ook enkele beoordelingsconcerten.
In het voorjaar hebben we deelgenomen  aan het Peeltournooi in Meijel, waar we het predicaat goed mochten ontvangen en op 1 november jongstleden aan het Everhard Winters Wisselbeker Festival in de Ruchte in Someren, waar we 80 punten hebben behaald.  Gemiddeld een 8 dus, waar we al heel blij mee zijn.

In de aanloop naar het concours, houdt onze vereniging op vrijdag 13 november een uitwisselingsconcert met Fanfare St. Willibrordus uit Neerkant.
Wij gaan uiteraard hier onze concourswerken ten gehore brengen.
Dit uitwisselingsconcert  wordt gehouden in Gemeenschapshuis De Moost, Moostenstraat 3, 5758 RX  Neerkant.
Aanvang 19.30 uur. De entree is gratis.

U bent van harte welkom.