Oud ijzer

Een onmisbare bron van inkomsten voor onze vereniging zijn de inkomsten van het oud papier, het oud ijzer en de potgrondactie. In april en september haalt onze vereniging het oud ijzer en andere metalen op.

Inzamelkalender_2024

Op vrijdag wordt vanaf 18.00 uur het ijzer opgehaald in de kom van Heusden en verder in de Antoniusstraat, Behelp, Waardjesweg, Vaarsenhof, Beemdstraat, Bosweg, Voorste Heusden en Heikamperweg.
Op zaterdag wordt vanaf 9.00 uur het ijzer opgehaald in alle overige straten van het buitengebied van Heusden.

Koelkasten en diepvriezers mogen wij niet meenemen, evenals metalen waar asbest aan zit.

Ruim voor elke actie wordt er een folder in Heusden rondgebracht met informatie over de inzameling en de ophaaldatum.

Wilt u ons graag meehelpen bij het ophalen van oud ijzer, dan zijn we daar heel blij mee. Vele handen maken licht werk!
U kunt zich aanmelden bij onze contactpersoon Frans Kerkers (via telefoon: 0493-692556 / 06-29033670 of via e-mail: inzamelacties@harmonieheusden.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor uw bijdrage aan deze actie!