Op vrijdag 7 juni 2019 begon de concertreis naar Blankenberge voor het A-orkest, de slagwerkgroep, de showgroep en fans. Met een kleine vertraging vertrokken de bus en de muziekwagen vanaf het Hart van Heuze naar België. Aangekomen in Blankenberge werd het weekend geopend met een gezellig samenzijn voor jong en oud in de feestzaal van het hotel.

Op zaterdagochtend werd het programma vervolgd met sportactiviteiten: eerst een warming-up met z’n allen (check de filmpjes) en daarna een sportieve activiteit op het strand. Nattigheid en wind konden de pret niet drukken.

Na een lekkere lunch was de middag ingepland voor vrije tijd, waar menigeen dan ook gebruik van maakte om naar het centrum van Blankenberge te gaan of om nog meer te sporten (hè, mountainbikers en hardlopers?). Aangezien het weer verbeterde, waren de terrasjes erg verleidelijk.

Na het avondeten was het tijd voor het eerste concert in de concertzaal van het hotel, waar ook andere hotelgasten konden genieten van de klanken en shows van de harmonie.

Zondag na het ontbijt vervolgden we onze weg naar Brugge. Een prachtige zonnige dag… uitermate geschikt voor een leuke wandel- en puzzeltocht door het oude stadje. Dit werd opgevolgd door een mooi concert op het plein voor de Burg in het centrum, waar heel veel (echt heel veel!) toeristen en inwoners kwamen genieten van de klanken van de slagwerkgroep en het harmonieorkest.

En de avond werd weer gezellig afgesloten, deze keer met een eigen variatie op het bekende bingospel.

En dan de laatste dag: hiervoor had de organisatie wederom een hele mooie locatie voor een concert geregeld: een lunchconcert op de pier.

Foto’s zijn te zien in de fotoalbums op de website. Kijk gerust een keertje vaker want de komende tijden zullen we de fotoalbums updaten met additionele foto’s: Albums

Ook zijn er kleine en grotere filmopnames gemaakt van de concerten: Videos