Oudijzeraktie

9 september 2016 - 10 september 2016

Informatie

Zoals u allen weet organiseert onze vereniging elk jaar deze actie. Binnenkort is het weer zover. Op vrijdag 9 en zaterdag 10 september a.s. wordt er door de leden van harmonie Heusden weer oud ijzer (en andere metalen) ingezameld.

Op vrijdag 9 september wordt vanaf 18.00 uur het ijzer ingezameld in de kom van Heusden en verder aan de Heikamperweg, Antoniusstraat, Behelp, Waardjesweg, Vaarsenhof, Beemdstraat, Bosweg, Kasteellaan en Voorste Heusden. Ook aan de Pannenhoef, Bleekerweg, gevlochtsebaan en Kemphaanweg komen we op vrijdagavond al langs.

Zaterdag 10 september wordt vanaf 9.00 uur het ijzer ingezameld in alle overige straten in het buitengebied van Heusden.

Wij nemen mee, het ijzer wat langs de openbare weg op uw inrit wordt aangeboden. Heeft u verder op uw erf nog ijzerwaren liggen die we ook mee mogen nemen, maak dat dan zeer duidelijk kenbaar met een bordje aan de weg of een telefoontje richting onze coördinator Frans

Metalen waar asbest aan zit mogen wij niet meenemen. Eveneens kunnen wij niets met koelkasten, diepvriezers en beeldschermen.

Wij wijzen u er nadrukkelijk op dat er hier géén andere materialen dan ijzer, metaal en papier aangeleverd mogen worden! Eerdergenoemde koelkasten, diepvriezers en beeldschermen kunt u inleveren bij de milieustraat in Someren.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Frans Kerkers tel: 06-29033670

Kaart onbeschikbaar