Full Colour

23 juni 2017

Een nieuwe kleurrijke muzikale show vol entertainment: ‘Full Colour!’

Met ‘Full Colour’ is Harmonie St. Antonius uit Heusden (gemeente Asten) een nieuwe muzikale uitdaging aangegaan als opvolger van de zeer succesvolle show ‘Music With A Message’ uit 2012. De laatste voorbereidingen worden getroffen om het publiek op 7 en 8 juli aanstaande te laten genieten van een geweldig spektakel. De muzikale leiding is in handen van Tjeu Snoek, dirigent van het A-orkest. De uitvoeringen vinden wederom plaats in een feesthal aan de Beemdstraat in Asten-Heusden.

Kleuren kunnen vele soorten emoties uitdrukken, van liefde, blijdschap en vrolijkheid tot hoop en verdriet. Kleuren kunnen warmte of juiste koelte uitstralen. Muziek roept vaak een bepaalde stemming op. Deze stemming kun je makkelijk naar een kleur vertalen. Alle kleuren en stemmingen hebben harmonie St. Antonius geprikkeld en bezield en dit zal voor het publiek een verrassend effect gaan geven.

Er is door 140 deelnemers de afgelopen maanden heel veel energie in de repetities gestoken om voor het publiek een bijzondere voorstelling te brengen. De diverse geledingen van de vereniging die voor het voetlicht treden zijn de showgroep, de jeugdmajorettes, de slagwerkgroep en het harmonie-orkest uitgebreid met een combo. Daarbij gaat het grote podium ook plaats bieden aan een gelegenheidskoor en een keur aan solisten.

Tijdens dit concert worden de bezoekers getrakteerd op muziek, zang, dans en vele visuele aspecten. Hiervoor worden filmbeelden geprojecteerd op een mega groot beeldscherm en wordt een spectaculaire en kleurrijke lichtshow uitgevoerd op het muziekstuk ‘Pilatus’. Wat verder tijdens deze uitvoering ten gehore wordt gebracht, is natuurlijk nog een beetje een geheim, maar een klein tipje van de sluier mogen we wel oplichten. Het non-stop programma is zodanig samengesteld, dat de warmte van de kleuren in combinatie met de muziek het publiek uiteindelijk gaat omarmen.

De intentie is om het publiek muzikale stemmingen in allerlei kleuren te laten beleven. Koele kleuren zal iedereen zeker gaan voelen in muziekstukken zoals ‘November Rain’, gezongen door Levi Hoefnagels, en ‘The Mushroom Cloud’, opgedragen aan de slachtoffers van de MH17, gezongen door Jennemieke Snijders. Dit laatste zal ons even terugbrengen naar de donkere dag van 17 juli 2014. Het mooie en vriendelijke ‘True Colors’ zal worden vertolkt door moeder en dochter Marion en Maud van den Boomen. Moderne citylights zijn te zien in ‘Life in technicolour II’, vertolkt door Jan Kuijpers. Natuurlijk kan het blauw van ‘De Zee’, gezongen door zijn zus Ellis Kuijpers, niet ontbreken. Humor komt zeker ook aan bod, bijvoorbeeld in ‘Amigo’, waarin Suzanne Snijders de solo voor haar rekening neemt. En vanzelfsprekend gaan de gezellige meezingers niet ontbreken, want kleuren brengen volop feeststemming voort.

Wilt u dit spektakel niet missen? Reserveer dan tijdig de data in uw agenda en zorg dat u snel in het bezit komt van entreekaarten. En jawel hoor! Er is ook een gezellige ‘After Party’ voor iedereen. Deze wordt verzorgd door de bekende Astense DJ Ricky. Alle gasten kunnen dan samen met de deelnemers tot in de late uurtjes nagenieten.

Aanvang op vrijdag 7 juli en zaterdag 8 juli is om 20.00 uur. De zaal is beide avonden één uur van te voren open. De toegangsprijs is € 15,00 p.p.

Entreekaarten zijn online te bestellen via de website www.harmonieheusden.nl.

Ook zijn ze verkrijgbaar bij Hart van Heuze, bij Spar Maas in Heusden en bij het VVV-kantoor in Asten.

Voorproefje? Zie  het filmpje hieronder!