Feestelijk eindejaarsconcert

19 december 2016

Op zondag 18 december vond het eindejaarsconcert plaats ter afsluiting van een zeer succesvol jaar voor al onze geledingen. De dames van de showgroep onder leiding van Yvonne van Ingen lieten hun Africa show zien en werden in het zonnetje gezet vanwege het behaalde Nederlands Kampioenschap. Daarna was het de beurt aan de slagwerkgroep onder leiding van Jelle Overheul die diverse nieuwe stukken ten gehore bracht op originele wijze (zie ook het filmpje op onze facebookpagina). Tenslotte bracht het A-orkest onder leiding van Tjeu Snoek haar klanken ten gehore. In aanloop naar de promsconcerten die we organiseren op 7 en 8 juli  2017 speelden ook zij enkele nieuwe stukken.

Tijdens dit concert werden jubilarissen Vera Driessen (10-jarig jubileum), Daniƫlle van Rooij en Neeltje Berkers (beiden 25-jarig jubileum) feestelijk gehuldigd.

Zie het fotoalbum voor meer foto’s!