Uitwisselingsconcert Delden

12 juni 2016

Leden van het A-orkest en slagwerkgroep zijn op zaterdag 11 en zondag 12 juni 2016 op concertweekend geweest in Delden.

Gelogeerd werd er in Aparthotel Delden, waar wij door Jules en Karin Leenders heel gastvrij zijn ontvangen.

Met de bus van Twin Tours zijn we ’s morgensvroeg vertrokken. Op 3 leden na, die hadden de afstand gefietst.  De commissie van dit concertweekend had ervoor gezorgd, dat de leden op zaterdagmiddag aan diverse activiteiten konden deelnemen, zoals supa golf, golf, wandelen of mountainbiken. Ook de meegereisde kinderen van de leden hadden zich uitstekend vermaakt in het indoor zwembad,  op het indoor spelterras of met bowlen. Voor ’s avonds stond er een leuke pub-quiz op het programma met hierna een heel gezellig samenzijn tot in de late uurtjes.

Op zondag  was er een uitwisselingsconcert met muziekvereniging Unisson uit Boekelo. Allereerst heeft het A-orkest van onze vereniging o.l.v. Tjeu Snoek diverse stukken ten gehore gebracht. Daarna was het de beurt aan muziekvereniging Unisson. Wij hebben genoten van de klanken van de drumband o.l.v. Folkert Buis en het harmonieorkest o.l.v. Mark ten Breul. Dit alles vond buiten plaats op het terras van Aparthotel Delden in het zonnetje, met af en toe een klein drupje regen.

Tijdens dit concert werd een lid van onze vereniging ook nog bijzonder in het zonnetje gezet, namelijk Karel Hassink vanwege zijn 40-jarig lidmaatschap.  Na afloop hebben we het weekend afgesloten met een gezamenlijke lunch waarbij ook familieleden van Karel en leden van muziekvereniging Unisson aanwezig. Karel is eerst 20 jaar lid geweest van muziekvereniging Unisson in Boekelo en heeft daarna de overstap gemaakt naar onze vereniging waar hij nog altijd lid is. Gefeliciteerd, Karel!

Zie het fotoalbum voor meer foto’s van deze prachtige dag.