Koningsdag 2015

28 april 2015

Op 27 april werden op het Vorstermansplein in ons Heusden,  om 10.00 uur  de festiviteiten rondom de Koningsdag, door de voorzitster dan het Oranje Comité Heusden, geopend.

Nadat onze harmonie  het Wilhelmus en de Felicitatiemars voor de Koning hadden gespeeld, werden ook Herman Winkelmolen en Piet Ceelen door onze voorzitster Annie Giebels, namens onze vereniging, gefeliciteerd. Beiden hadden op vrijdag 24 april een Koninklijke onderscheiding ontvangen.  Ze kregen allebei een mooie bos bloemen en speciaal voor hen klonk wederom de Felicitatiemars. Daarna liepen we zoals ieder jaar mee in de kinderoptocht. Net als vorig jaar waren ook de leden van het B-orkest in het A-orkest geïntegreerd.  Bij terugkeer op het Vorstermansplein toonden de majorettes hun nieuwe show.   Na afloop was er nog een gezellig samen zijn in De Guitige Geit.

Voor foto’s: zie ons fotoalbum