Gezellig eindejaarsconcert

14 december 2014

Tijdens het eindejaarsconcert werden jubilarissen Suzan Verdonschot-Verlaak en Hein van den Heuvel gehuldigd.

Op zondag 14 december vond het eindejaarsconcert plaats in het Hart van Heuze. Het eerste optreden was van de slagwerkgroep o.l.v. Jelle Overheul. Zij brachten een mooie mix aan slagwerkmuziek met behulp van gestemd en ongestemd slagwerk. Daarna trad de showgroep o.l.v. Yvonne van Ingen op met een dans in zomerse sferen. Tenslotte was het de beurt aan het A-orkest o.l.v. Tjeu Snoek. Na hun eerste nummer werden twee jubilarissen gehuldigd vanwege hun 25-jarig lidmaatschap van onze vereniging: Suzan Verdonschot-Verlaak en Hein van den Heuvel. Zij hebben een insigne en een oorkonde van de KNMO gekregen en werden ook nog op muzikale wijze in het zonnetje gezet. Aan het eind van het concert is tevens onze nieuwe website gepresenteerd aan de leden en het overige publiek.

Bekijk hier nog meer foto’s van het eindejaarsconcert.