Kleurrijk Sinterklaasconcert

16 november 2014

Alle jeugdleden verzorgden op zondagmiddag 16 november een Groot Sinterklaasconcert getiteld ‘Uit het dagboek van de Sint’.

Aan dit concert namen deel de volgende jeugdgeledingen: het B-orkest, de jeugdslagwerkgroep, de jeugdmajorettes, de blokfluiters en alle leerlingen. In totaal deden wel 80 leden mee. Zij brachten een verhaal uit het dagboek van Sinterklaas wat verteld werd door Karina Vervoordeldonk. De Sint en zijn pieten maakten van alles mee op hun reis naar Nederland, waarbij allerlei sinterklaasliedjes aan bod kwamen die gespeeld werden door onze eigen jeugdige muzikanten, ondersteund met zang door Ellis Kuijpers en Mirte Hurkmans en dans van de majorettes. De Sint en zijn pieten kwamen tot onze grote verrassing zelfs nog een bezoekje brengen!

Zie het fotoalbum voor meer foto’s van dit concert.